16.02.2024

Czy zasada „Pay or okay” jest zgodna z RODO? Eksperci KWKR komentują

Ubiegłoroczny zakaz, który od Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej otrzymała Meta, właściciel m.in. Facebooka, dotyczący prezentowania spersonalizowanych reklam bez zgody użytkowników doprowadził do wprowadzenia zasady „Pay or okay”, informującej o możliwości korzystania z serwisu społecznościowego bez reklam dopiero po uiszczeniu stosownej opłaty. Eksperci KWKR na łamach branżowych mediów analizują, czy zasada ta jest niezgodna z RODO, czy będzie miała wpływ na korzystanie z social mediów i czy za awanturę na linii Meta – Unia Europejska rykoszetem nie zostaną uderzone instytucje bankowe.

 

Rozmowę Mariusza Purgała z portalem homedigital.pl można przeczytać TUTAJ!

Rozmowa Anny Dąbrowskiej-Lipki z portalem subiektywnie o finansach jest dostępna TUTAJ!

Zapraszamy serdecznie do lektury i zapoznania się ze stanowiskiem naszych ekspertów!

1 120 121 122

Newsletter

Chcesz być na bieżąco?
Zapisz się do naszego newslettera

Zapisując się do naszego newslettera wyrażasz zgodę na przesyłanie drogą e-mail informacji na temat istotnych wydarzeń z dziedziny prawa, zmian legislacyjnych oraz działalności Kancelarii.

Administratorem Twoich danych osobowych jest KWKR Konieczny Wierzbicki i Partnerzy S.K.A. z siedzibą w Krakowie, ul. Kącik 4, 30-549 Kraków. Twoje dane będą przetwarzane w celu wysyłki naszego newslettera. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich kopii, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Please wait...

Dziękujemy za zapisanie się do naszego newslettera