Czy zasada „Pay or okay” jest zgodna z RODO? Eksperci KWKR komentują

Ubiegłoroczny zakaz, który od Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej otrzymała Meta, właściciel m.in. Facebooka, dotyczący prezentowania spersonalizowanych reklam bez zgody użytkowników doprowadził do wprowadzenia zasady „Pay or okay”, informującej o możliwości korzystania z serwisu społecznościowego bez reklam dopiero po uiszczeniu stosownej opłaty. Eksperci KWKR na łamach branżowych mediów analizują, czy zasada ta jest niezgodna z RODO, czy będzie miała wpływ na korzystanie z social mediów i czy za awanturę na linii Meta – Unia Europejska rykoszetem nie zostaną uderzone instytucje bankowe.
Rozmowę Mariusza Purgała z portalem homedigital.pl można przeczytać TUTAJ!
Rozmowa Anny Dąbrowskiej-Lipki z portalem subiektywnie o finansach jest dostępna TUTAJ!
Zapraszamy serdecznie do lektury i zapoznania się ze stanowiskiem naszych ekspertów!