13.04.2021

Coordinating the banking system for one of the largest banks in Poland

Our client was a Poland-based company that provides professional support to leading financial, telecommunications and hotel sectors. Its business activities are divided into three segments: Fintech, Enterprise Services and Hoteltech. The Fintech segment includes products and services for the financial sector: LiveBank, banking Internet and mobile, leasing front office.

The Enterprise Services segment includes ringback tone service, 3Gen voicemail, steering of roaming and maintenance and development of telecommunications systems of mobile operators.

The Hoteltech segment comprises of iLumio in-room entertainment platform, mobile application for hotels, video concierge and digital signage. The Company serves customers worldwide.

Konieczny Wierzbicki LawFirm supported the company in successful negotiations concerning agreements for the implementation, licensing, servicing, and development of an online and mobile banking system for enterprises; the project was carried for the PEKAO S.A. bank, which is one of the most significant banks in Poland.

1 35 36 37 38 39 40

Newsletter

Want to stay up to date?
Subscribe to our newsletter.

Zapisując się do naszego newslettera wyrażasz zgodę na przesyłanie drogą e-mail informacji na temat istotnych wydarzeń z dziedziny prawa, zmian legislacyjnych oraz działalności Kancelarii.

Administratorem Twoich danych osobowych jest KWKR Konieczny Wierzbicki i Partnerzy S.K.A. z siedzibą w Krakowie, ul. Kącik 4, 30-549 Kraków. Twoje dane będą przetwarzane w celu wysyłki naszego newslettera. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich kopii, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Please wait...

Thank you for sign up!