Klientem była polska spółka, która zapewnia profesjonalne wsparcie technologiczne w sektorach: finansowym, telekomunikacyjnym i hotelarskim. Jej działalność jest podzielona na trzy segmenty: Fintech, Enterprise Services i Hoteltech.
Segment Fintech obejmuje produkty i usługi dla sektora finansowego: LiveBank, bankowość internetowa i mobilna, leasing front office.
Segment Enterprise Services obejmuje szereg usług dla operatorów telekomunikacyjnych: usługę oddzwaniania, pocztę głosową 3Gen, sterowanie roamingiem oraz konserwację i rozwój systemów telekomunikacyjnych operatorów telefonii komórkowej.
Segment Hoteltech obejmuje rozwój platformy rozrywkowej iLumio, aplikację mobilną dla hoteli, video concierge oraz digital signage. Firma obsługuje klientów na całym świecie.
Na zlecenie naszego Klienta przygotowaliśmy i negocjowaliśmy pakiet umów pozwalających na wdrożenie w Santander Bank SA innowacyjnego modułu weryfikacji wideo (OLP) dla kanału internetowego i mobilnego, który umożliwia bankowi zdalne sprawdzenie tożsamości klienta poprzez wideo i kanały audio, narzędzia biometryczne i funkcjonalności OCR z uwzględnieniem wymagań w zakresie outsourcingu usług bankowych, ograniczeń wynikających z przepisów prawnych dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy i ochrony danych osobowych oraz wykorzystania rozwiązań SaaS.