16.02.2024

Czy zasada „Pay or okay” jest zgodna z RODO? Eksperci KWKR komentują

Ubiegłoroczny zakaz, który od Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej otrzymała Meta, właściciel m.in. Facebooka, dotyczący prezentowania spersonalizowanych reklam bez zgody użytkowników doprowadził do wprowadzenia zasady „Pay or okay”, informującej o możliwości korzystania z serwisu społecznościowego bez reklam dopiero po uiszczeniu stosownej opłaty. Eksperci KWKR na łamach branżowych mediów analizują, czy zasada ta jest niezgodna z RODO, czy będzie miała wpływ na korzystanie z social mediów i czy za awanturę na linii Meta – Unia Europejska rykoszetem nie zostaną uderzone instytucje bankowe.

 

Rozmowę Mariusza Purgała z portalem homedigital.pl można przeczytać TUTAJ!

Rozmowa Anny Dąbrowskiej-Lipki z portalem subiektywnie o finansach jest dostępna TUTAJ!

Zapraszamy serdecznie do lektury i zapoznania się ze stanowiskiem naszych ekspertów!

1 2 3 123

Newsletter

Chcesz być na bieżąco?
Zapisz się do naszego newslettera

Wpisując powyżej swój adres e-mail i klikając „Subskrybuję!” oświadczasz, że zapoznałeś/aś się i akceptujesz Regulamin serwisu oraz zapisujesz się do newslettera, czyli informacji o tematyce prawniczej, w tym informacji o istotnych wydarzeniach z dziedziny prawa, zmian legislacyjnych oraz działalności, usługach i produktach Kancelarii, za pośrednictwem komunikacji e-mail.

Administratorem Twoich danych osobowych jest KWKR Konieczny Wierzbicki i Partnerzy S.K.A. z siedzibą w Krakowie, ul. Kącik 4, 30-549 Kraków. Twoje dane będą przetwarzane w celu realizacji usługi newslettera, a tym samym wysyłania na podany adres e-mail informacji handlowych i marketingowych, zgodnie z Polityką Prywatności oraz Regulaminem serwisu. Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych, w tym prawach, jakie Ci przysługują, znajdziesz w Polityce Prywatności.

Please wait...

Dziękujemy za zapisanie się do naszego newslettera