Ubiegłoroczny zakaz, który od Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej otrzymała Meta, właściciel m.in. Facebooka, dotyczący prezentowania spersonalizowanych reklam bez zgody użytkowników doprowadził do wprowadzenia zasady „Pay or okay”, informującej o możliwości korzystania z serwisu społecznościowego bez reklam dopiero po uiszczeniu stosownej opłaty. Eksperci KWKR na łamach branżowych mediów analizują, czy zasada ta jest niezgodna z RODO, czy będzie miała wpływ na korzystanie z social mediów i czy za awanturę na linii Meta – Unia Europejska rykoszetem nie zostaną uderzone instytucje bankowe.
Rozmowę Mariusza Purgała z portalem homedigital.pl można przeczytać TUTAJ!
Rozmowa Anny Dąbrowskiej-Lipki z portalem subiektywnie o finansach jest dostępna TUTAJ!
Zapraszamy serdecznie do lektury i zapoznania się ze stanowiskiem naszych ekspertów!