Naszym klientem była polska spółka, która zapewnia profesjonalne wsparcie technologiczne w sektorach: finansowym, telekomunikacyjnym i hotelarskim. Jej działalność jest podzielona na trzy segmenty: Fintech, Enterprise Services i Hoteltech.
Segment Fintech obejmuje produkty i usługi dla sektora finansowego: LiveBank, bankowość internetowa i mobilna, leasing front office.
Segment Enterprise Services obejmuje szereg usług dla operatorów telekomunikacyjnych: usługę oddzwaniania, pocztę głosową 3Gen, sterowanie roamingiem oraz konserwację i rozwój systemów telekomunikacyjnych operatorów telefonii komórkowej.
Segment Hoteltech obejmuje rozwój platformy rozrywkowej iLumio, aplikację mobilną dla hoteli, video concierge oraz digital signage. Firma obsługuje klientów na całym świecie.
Kancelaria Konieczny Wierzbicki wspierała firmę, z którą nasz klient współpracował, w zakończonych sukcesem negocjacjach umów na wdrożenie, licencjonowanie, obsługę i rozwój systemu bankowości internetowej i mobilnej dla przedsiębiorstw; projekt był realizowany dla banku, który jest jednym z najważniejszych i największych banków w Polsce. Wartość przedsięwzięcia wyniosła kilkadziesiąt milionów złotych.