Aktualności Strona 3
Aktualności
- 21.03.2025
Joanna Kik dla Rzeczpospolitej: „Czy ochrona znaku Barbie sięga do baru serwującego żeberka?”
Kiedy już zdążyliśmy zapomnieć o kolejnej fali „Barbiemanii” wywołanej rekordową popularnością hollywoodzkiej produkcji filmu „Barbie”, zabawkowy gigant ponownie zwrócił uwagę swoją konsekwencją w realizacji…
Bogdan Setlak - 20.03.2025
Kancelaria KWKR po raz kolejny wyróżniona w rankingu Chambers&Partners 2025
Kancelaria KWKR kolejny raz potwierdza swoją pozycję w czołówce rynku prawniczego! Nasz zespół TMT po raz trzeci z rzędu znalazł się w prestiżowym rankingu…
Bogdan Setlak - 20.03.2025
Katarzyna Kanik i Bartosz Bogusławski dla Rzeczpospolitej: „Jak zadbać o różnorodność bez ryzyka dyskryminacji?”
W USA coraz częściej dochodzi do procesów o dyskryminację heteroseksualnych pracowników przez pracodawców, którzy chcąc poprawić swój wizerunek korporacyjny, wpadają w pułapkę przesadnego uprzywilejowania…
Bogdan Setlak - 19.03.2025
Kary PUODO w związku z organizacją wyborów kopertowych
PUODO nałożył kary pieniężne 27 mln zł na Pocztę Polską oraz 100 tys. zł na Ministra Cyfryzacji za przetwarzanie bez podstawy prawnej danych osobowych…
Alicja Łopacińska - 19.03.2025
Łukasz Wieczorek i Jarosław Straś dla prawo.pl: „Ubezpieczenie od cyberryzyk. Czy można wykupić sobie cyfrową odporność?”
Prace nad implementacją dyrektywy NIS2 w Polsce trwają, co skłania do przeglądu środków ochrony przed cyberatakami, których według danych Ministerstwa Cyfryzacji do października 2024…
Bogdan Setlak - 18.03.2025
STEP, czyli nowa era dla AI w Europie
Unia Europejska podjęła zdecydowane kroki w celu umocnienia swojej pozycji w sektorach technologicznych, uruchamiając Platformę Technologii Strategicznych dla Europy (STEP). Inicjatywa koncentruje się na…
Bartosz Łabęcki - 18.03.2025
Weronika Szachniewicz dla Dziennika Gazety Prawnej: „Logo stworzone przez sztuczną inteligencję: jak bezpiecznie budować markę”
Sztuczna inteligencja oferuje innowacyjne rozwiązania dla biznesu, również w obszarze identyfikacji wizualnej marek. Jednak korzystanie z logo i znaków towarowych wygenerowanych przez AI wiąże…
Bogdan Setlak